miercuri, 19 septembrie 2012

5 produse pe care le`am dat gata :)

Hey , girls! Ce faceti ? Am de gand sa va arat 5 produse pe care le`am terminat si carora vreau sa le fac un mic review .


Acestea sunt cele 5 produse . Imi cer scuze ca am uitat sa intorc poza :)) 

  • mascara Maybelline Stretch&Define
  • Spray de corp Avon naturals cu pepene
  • Ruj Deborah Milano in nuanta 05
  • Gel de dus Oriflame Discover Kenya 
  • Sampon Palmolive 2 in 1 cu extract de piersica 



Am acest rimel de mai mult de un an , si l`am terminat complet . A fost multa vreme rimelul meu preferat pana s`a terminat si am descoperit L`oreal Volumissime, dar inca imi place aproape la fel de mult si acesta .Si`a facut foarte bine treaba si de aceea are din partea mea un 9/10 , pentru ca atunci cand incercam sa aplic doua straturi si nu ma miscam extrem de repede incarca genele , pentru ca primul strat se usca imediat .

Spray`ul cu pepene de la Avon miroase divin . L`am folosit aproape toata vara , pentru ca e asa de fresh si te racoreste imediat :D , pur si simplu il iubesc. Cred ca o sa il recumpar din nou si din nu la vara , pentru ca acum nu mai am ce sa fac cu el , iarna . La 7 sau 8 lei cat am dat pe el este extraordinar , de aceea nota mea pentru el este 10/10.




Rujul de la Deborah a fost fantastic . Nuanta era perfecta pentru vara . Chiar daca in poze a iesit spre roz este defapt un corai superb cu sclipici , pe care l`am folosit la maxim vara asta . Culoarea este foarte frumoasa , mirosul la fel , parca miroase a fructe de padure:X yummy , de aceea si acest produs are o nota foarte mare din partea mea 9/10 .

Acest gel de dus este printre preferatele mele dintotdeauna . Il iubesc pentru ca face multa spuma si ii ador mirosul . Mi se pare foarte relaxant siii nu stiu .. il iubesc :x 10/10


Acesta este singurul produs care m`a cam dezamagit pentru ca imi face parul sa se ingrase mai repede decat de obicei , ceea ce e foarte aiurea pentru ca si asa parul meu se ingrasa la 2-3 zile maxim , dar mi`a hranit parul foarte bine , deci nota mea pentru el este 7,5/10


Keep it simple!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!