duminică, 19 august 2012

What`s in my bag ?


Am decis sa fac si eu o astfel de postare cu ce este in gentuta mea in fiecare zi . 
Prefer sa nu port genti din piele , imi plac foarte mult traistutele si gentile impletite si astazi o sa v`o arat pe cea pe care am purtat`o cel mai des :



Gentuta mi`a adus`o o prietena acum un an sau 2 din turcia si de atunci pot sa zic ca am purtat`o cel mai des . E incapatoare si pot sa merg cu ea si la scoala , dar o pot purta in fiecare zi . 
Ce am in ea ?


Agenda unde imi notez toate prostiile pentru blog si pentru pagina , in ea scriu toate chestiile care ma  inspira si pe care vreau sa le scriu pe blog :D


Oglinjoara Deborah Milano , pe care nu m`am putut abtine sa o mazgalesc (asa sunt eu :)) , mazgalesc tot ce prind=> agenda )


Crema de maini Oriflame , imi place ca e mica si intra repede in piele , asa ca o pot purta cu mine oriunde si ma pot da cu ea oricand simt nevoia . 


Portofelul cu vulpita pe care vi l`am mai prezentat odata , cand am facut acel haul mai mare . Am dat foarte putin pe el si arata foarte bine.


sau daca nu am portofelul c vulpita il am pe acesta , care mi`a placut cand mi l`am luat , dar este foarte mare si degeaba , pentru ca nu incape nici buletinul , nici cardurile , deoarece sunt foarte mici compartimentele plus ca au inceput sa se stearga si culorile de pe el .

Cutiuta cu absorbante : si zilnice si speciale .


Gentuta mica cu cosmetice pe care v`o prezint imediat.



Ochelarii de soare  , in functie de tinuta pe care o aleg . 

Betisoare de urechi si dischete demachiante.

Creion de ochi Alix Avien gri.

Avon shimer .

Gloss Victoria`s secret 

Concealer Deborah Milano .

Pudra FOARTE matifianta No Name


Mini-mascara Burjois

Balsam de buze Apotek(suedez)




Ruj Giordani Gold , dar nu mai stiu nuanta .

Voi ce aveti in geanta ?

See ya! Kisses,




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!