luni, 20 august 2012

Steps to a perfect make-up (2-2,3)


Partea II:

Pasul 2:
Dupa ce am curatat tenul si am aplicat si o baza de machiaj e timpul sa trecem la fondul de ten .
Nu recomand sa il folositi in fiecare zi (in ultimul timp si eu am incercat sa renunt la el), dar daca tot ne`am propus sa facem un machiaj ca la carte nu o sa sarim nici un pas .
Trebuie mai intai sa alegeti un fond de ten potrivit tipului de ten : gras, normal , uscat , sensibil , iar apoi nuanta potrivita . Nuanta fondului de ten se testeaza pe fata, nu pe mana sau in alte zone , deoarece culoarea pielii difera , iar cel mai bine este sa avem doua nuante de fond de ten : una mai deschisa pentru iarna si prinmavara si una mai inchisa pentru vara si toamna , cand inca suntem bronzate .

Foarte important! mai ales pentru fetele cu piele sensibila si deschisa la culoare ca fondul de ten sa aiba SPF.

Aplicarea se face punand cate putin in cee 5 puncte importante ale fetei : frunte, nas , barbie si obraji . Metoda mea preferata este aplicarea cu degetele , deoarece ofera un aspect natural , datorita caldurii emanate de ele.  De asemenea il mai puteti aplica cu buretelul , cu pensula speciala sau cu buretelul umed .

Fondul de ten poate fi lichid , crema , spuma, mineral(sub forma de pudra) sau compact. Mie imi plac toate , dar momentan am lichid, crema si compact .

Pasul 3:
Dupa ce am intins bine fondul de ten pe toata fata , avand grija sa nu ramana acea dunga inestetica pe linia maxilarului trecem la aplicarea concealerului si corectorului , pe care eu il aplic sub ochi si pe pleoapa (chiar daca folosesc si primer) pentru a uniformiza pleoapa si pe ori unde mai gasesc mici imperfectiuni .

Produse:

Pentru ten gras/mixt:
Pentru ten normal/mixt:


Pentru ten uscat:


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!