joi, 16 august 2012

Review: Sampon Nivea Pure repair

Acest sampon l`am primit la campania de testare de pe facebook .



Ce spun ei :

"Activii inovatori din Nivea Liquid Clear System sunt complet solubili pentru a se raspandi rapid si pentru a adresa sursa matretii.
~Elimina pana la 100% matreata si previne reaparitia 
~Actioneaza inca de la prima spalare
~Reda scalpului echilibrul natural
~Nu lasa reiduuri pe par si scalp 
+
Par reparat din interior:
Formula cu extract de papaya :
~repara firul de par din interior 
~netezeste suprafata parului
~Parul devine mai suplu si mai matasos"

Ce spun eu:

Miroase absolut divin! I`m so in love with that smell!!! Miroase a papaya (evident) si a fructe tropicale , cu o tenta usoara a mirosului clasic Nivea ... o combinatie absolut delicioasa. Pacat ca Nivea  nu face si parfumuri   sau .... Acadele ? /:)
Cat despre efectul antimatreata si cel reparator :
Despre cel anti`matreata nu pot sa va spun prea multe, deoarece nu prea am probleme cu matreata , imi apare foarte putina daca nu imi spal parul la 4-5 zile( de obicei il spal la 2-3 zile , pentru ca se ingrasa foarte repede), dar efectul reparator chiar l`am simtit, deoarece parul meu era degradat din cauza soarelui , placi , clorului din apa , apelor destul de murdare ale Dunarii si ale Oltului si din cauza faptului ca nu beau destula apa .
Mi`a reparat parul si l`am simtit mai puternic si mai matasos inca de la prima spalare . Deci ,da, chiar face ce promite . Singurul minus ar fi acela ca imi cade putin mai mult par decat de la alte sampoane , dar mamei mele , care a avut proasta inspiratie sa il incerce i`a provocat caderi masive . Pe de alta parte ma gandeam ca si asta este un mod de a regenera parul , eliminand firele foarte degradate :-? 
Per total imi place foarte mult si sigur l`as recumpara . Sunt curioasa sa il incerc si in varianta Pure gloss.

See ya! Kisses,

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!