marți, 14 august 2012

Review comparativ: L`oreal vs. Rimmel London

Nu o sa fac un review al brandurilor , ci pentru doua produse ce promit sa faca acelasi lucru , cum am zis si pe pagina de facebook , adica aici , inaugurata azi.
Este vorba despre L`oreal Glam Shine 6h  in nuanta Always Pink si Rimmel London Stay glossy in nuanta Yours Forever (cred , am dezlipit abtibildul cu nuanta si am cautat pe net , asta este cea care pare identica cu a mea ) 


Acum sa incepem : 
Imi place mult mai mult cel de la L`oreal , miroase mai frumos , si chiar rezista 6 ore , lucru pe care nu il pot spune si despre celalalt . Rimmel Londn Stay Glossy rezista putin mai mult decat un gloss obisnuit , dar in nici un caz 6 ore . Un lucru in plus (fata de cel de la L`oreal) ar fi ca imi place mai mult culoarea lui , dar asta poate fi schimbat , deoarece cred ca gasesc o nuanta asemanatoare si la L`oreal glam shine , iar altul ca nu are sclipici si nici nu lipeste buzele ca celalalt.
Per total imi plac amandoua , dar cel de la L`oreal este clar castigatorul , deoarece face exact ce promite . Si Stay Glossy imi place foarte mult , dar m`a deranjat faptul ca nu face chiar ce promite .

Sa va arat ce am gasit cand cautam nuantele pentru StayGlossy :
nici nu pot sa va spun de cand caut un gloss negru , dar din pacate nu l`am vazut pe nicaieri prin Romania si nici nu prea vreau sa comand de pe net (antecedente ratate) . O sa ma mai interesez si daca il gasesc sau il comand de prin "strainataturi" o sa va spun .

Voi l`ati vazut pe undeva ?

See ya! Kisses,



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!