sâmbătă, 25 august 2012

LOTN : Smokey green

De data asta o sa va prezint un machiaj de seara mult mai reusit decat ultimul ... da ce vorbesc eu aici :)) muuuuult muult mai reusit . Sunt foarte mandra de acest machiaj, mai laes ca e verde si negru , culorile mele preferate( bineinteles , dupa rosu ).

Am vrut sa fac aceasta postare una programata , caci luni plec la mare si nu vreau nici sa neglijez blogul , dar parca abia asteptam sa vad acest machiaj pe blog si nu am putut sa o las asa , deci am postat`o acum . O sa las si cateva postari programate pentru voi :) 

Sa continuam :








Am folosit doua nuante de verde , 2 tipuri de negru , auriu si creion de ochi negru ... nu stiu de ce naiba nu am folosit tus :-? /:) , dar tot imi place foarte mult ce a iesit. Pe buze am folosit luciul meu de buze preferat , cel de la Victoria`s secrets , care nu mai are eticheta si nu pot sa va spun ce nuanta e :))

Keep it simple!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!