vineri, 24 august 2012

LOTD: Today I feel pink

Hey , girls! V`am spus ca am facut schimbari radicale pentru o viata mai roz , si tocmai asta reprezinta si machiajul meu de azi . 

De data asta si cu produse si cu ordinea fardurilor , dupa cum urmeaza:















Nu am folosit fond de ten , doar o baza de machiaj, pe care am uitat sa o fotografiez , si nici nu am mai vrut sa imi conturez sprancenele , ca sa pastrez look`ul cat mai natural . Cat despre acel outfit de care v`am spus , nu l`am mai facut ... pur si simplu nu am mai avut chef de poze azi , deoarece trec printr`o perioada destul de ciudata si daca ma intristez brusc , nu ma mai poti scoate din starea aia .

Printre altele am facut si poza semnatura in ton cu noul aspect si am decis sa schimb si "motto`ul" din "See ya! Kisses," in "Keep it simple!"

So :

Keep it simple!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!