sâmbătă, 4 august 2012

Favoritele lunii Iulie

Hey! Suntem la inceputul lunii August si m`am gandit ca este un moment destul de bun sa incep si eu postarile cu  favoritele lunii :D 
Luma asta m`am limitat la strictul necesar si am mai renuntat la fdt si pudra , dar o sa vi le arat  pe cele pe care le`am folosit cel mai des . 
De asemenea am introdus si cateva produse de ingrijire pe care le`am folosit cel mai des luna asta . 
Hope you like it!



FM by Federico Mohora 

Chiar daca il am decat de cateva zile , l`am folosit exclusiv pe acesta de la prima mirosire. Este foarte fresh , dar in acelasi timp dulce si este exact mirosul care mie mi se potriveste perfect . Imi place enorm si cred ca o sa il recumpar iar si iar .


Gelul spumant demachiant de la L300 .

Vara prefer chestiile light , fara mirosuri puternice , iar acest gel de curatare este perfect , deoarece indeparteaza foarte eficient machiajul si impuritatile si este FARA MIROS si FARA PARABENI.


Samponul Nivea Pure Repair

Parul meu sufera pe perioada verii , fiindca nu ma hidratez suficient , din cauza factorilor externi si din cauza placii , iar in acest sampon am gasit tot ce aveam nevoie , deoarece pe langa acestea parul meu este si foarte gras , iar cu acest sampon am reusit sa mai raresc spalarile pana la 2 pe saptamana . Imi place foarte mult. Dupa cum stiti acest sampon l`am primit la campania de testare Nivea de pe facebook , dar sunt sigura ca il voi reachizitiona . 

Acum sa trecem la produsele de make-up :

Rimmel StayGloss a carui nuanta nu se mai cunoaste . L`am folosit foarte des luna aceasta , la machiajele la care nu prea imi conturam ochii pentru ca la ce calduri au fost afara nu prea am avut chef sa imi pun toate cele pe fata .

Ruj Oriflame in nuanta Beige Wonder
Pe acesta l`am folosit la machiajele mai "dramatice" ale ochilor , pentru ca este o nunata foarte frumoasa de bege-nude .

'
Acest fard no-name este incredibil de bun si rezistent . Culorile se aplica si se blenduiesc usor si rezista foarte mult timp pe pleoape . Cel mai des am folosit nuanta de roz deschis si pe cea de maro .

Quad ELF in nuanta Luxe . 

Cu acest mic haul am deschis eu blogul , iar acesta a fost produsul care mi`a placut cel mai mult din cele trei si pe care inca il folosesc cu drag . La crema colorata am renuntat repede , iar rujul rosu in folosesc mai mult la machiajele de seara . :D 


In zilele in care mi`am asaltat fata cu make-up am folosit aceasta pudra minerala de la Oriflame-Giordani Gold in nuanta Light , deoarece are o textura usoara si nu incarca fata , dar o matifiaza si rezista foarte mult pe ten . 


Fond de ten Oriflame Giordani Gold

Aceasta nuanta este Golden Beige , pe care o folosesc doar vara , pentru ca este putin mai inchisa decat pielea mea in restul anului.

Avon precision glimmer in nuanta Pinky Peach

Acest shimer Avon imi place foarte mult pentru ca particulele de sclipici sunt fine , iar de obicei il folosesc la conturarea arcadei . 

Maybelline Stretch&Define mascara

Aceasta este mascara mea preferata forever pentru ca ofera alungire si volum fara sa incarce genele. De asemenea daca inainte imi ondulez genele cu clestisorul le mentine ondulate pana la 6 ore 


Rimmel Wake me up concealer 

Imi plac foarte mult particulele fie de sclipici din acest concealer si planuiesc sa imi cumpar in curand si fondul de ten din aceasta gama.


Perle bronzante Avon -Arabian Glow 
pe care le folosesc pe post de bronzer si de contur de obicei , aplicandu`le cu pensula , dar si pe gat si decolteu ca bronzer aplicandu`le cu buretelul lor .


Flormar Supreshine-41

Pur si simplu iubesc aceasta nuanta de galben si iubesc ojele de la Flormar . Aproximativ 3 saptamani am avut unghiile colorate asa , cu diferite modele, mai ales in combinatie cu roz fuchsia . 

Siii inca ceva :

Cesuletul pe care il iubesc asa de mult si pe care l`am purtat aproape la fiecare tinuta . 

si agenda pe care o iau cu mine peste tot si in care imi notez diferite idei pentru blog si allte chestii . Ea a fost desenata cu un marker negru de CD-uri , dar care se lua pe orice si am decis sa o sterg cu acetona , dupa care am aplicat acele strasuri movalii ,iar acum sunt in cautarea unui marker PERMANENT cu varful subtire.

See ya! Kisses,







Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!