joi, 23 august 2012

Changes , changes , changes


Din cate ati observat am schimbat radical aspectul blogului , l`am facut mai simplu, mai elegant ... keep it simple.
In ultimu timp am facut mari schimbari in viata mea , in stilul meu si in tot ceea ce ma inconjoara (inclusiv camera mea ) si aceste schimbari s`au reflectat si asupra blogului .
In primul rand am inceput sa elimin din viata mea persoanele false , prietenii la fel de falsi ca vocea lui Fuego :)) , si sa ma inconjor doar cu oamenii carora nu le e frica sa recunoasca faptul ca imi sunt prieteni sau dusmani . Apreciez mult mai mult o persoana care isi exprima repulsia fata de mine , decat una care refuleaza toate sentimentele in fara mea, ca mai apoi sa spuna despre mine lucruri pe care eu nu le stiam .
Si cum am decis sa am o noua viata , am avut nevoie si de o atmosfera mai relaxata si mai fresh, incepand din casa , si pana la blog . Astazi vreau sa revin cu un outfit , care mie imi place foarte mult.

Remember , keep it simple! 

P.S.: Nu am apucat sa fac si o imagine mica pentru final in noul spirit , dar pana diseara o sa mai lucrez la ea .

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!