marți, 7 august 2012

August wish-list

Hey, puffles!

Ultimul wishlist pe care l`am facut a fost in mai , asa ca ca a venit momentul sa il completam si pe al doilea .
Si iata ce imi doresc eu luna aceasta :

Oja albastra Flormar neon N002

si cea oranj , tot Flormar Neon N004


Uleiul de corp Johnsons baby cu levantica :

BB cream Garnier pentru ten gras :

si acum cateva chesti E.L.F. pe care mi le doresc si pe care o sa mi le comand cat de curand :
paleta Teal dream din gama Essentials, care mi se pare superba



rujul Seductive, tot din gama Essentials 

si Little Black Beauty book in nuanta Warm ,

de asemenea si primerul E.L.F.


See ya! Kisses,






Un comentariu :

  1. Am oja albastra neon de la flormar si primerul de la elf, recomand ;)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!