marți, 14 august 2012

Apa ... Water ...Eau...Agua

In acest articol vreau sa va vorbesc despre apa si despre cat de importanta este ea pentru organismul nostru din perspectiva mea si cum am inteles eu din toate reclamele si campaniile de promovare al consumului de apa .Vreau sa va spun inca de la inceput ca eu inca de mica sunt obisnuita sa nu beau prea multa apa . Am fost primul copil si mama mea m`a crescut dupa carti , in care scrie ca daca copilul bea lapte si ceai nu mai este nevoie sa bea si apa si asa am ramas eu cu acest obicei . Nu , mie nu imi vine sa beau apa , iarna traiesc cu un pahar la 2 zile , iar acum vara cu 1-2 pahare  pe zi , dar am inceput sa resimt cateva insuficienter datorate lipsei de apa si am inceput sa ma fortez sa beau apa .

Toata lumea stie ca trebuie sa bem cel putin 2 litri de apa pe zi si toata lumea recomanda asta , de la medici , nutritionisti , antrenori la Marian de la cablu si tanti Getuta de la 3 care imi face mie rochiile (nu) :)), dar nimeni nu poate raspunde la intrebarea "de ce ? "

Paaai sa incepem :

  • Ajuta circulatia si creste nivelul fluidelor din organism . Dupa cum stiti corpul nostru e format din 70% apa, iar acum pe timpul verii organismul elimina circa 10 pahare de apa pe zi , avand in vedere ca un pahar normal are 250 ml => elimina exact 2,5 litri de apa pe zi , cantitate care trebuie intr`un fel sau altul recuperata . O parte este absorbita din alimente , mai ales din fructe si legume , dar cea mai mare parte trebuie bauta ca atare.ATENTIE! A bea sucuri carbogazoase nu este acelasi lucru cu a bea apa , ele nu hidrateaza , doar racoresc pe moment . + de asta , contin foarte mult zahar .
  • Imbunatateste digestia fara sa atace mucoasa stomacala cum fac sucurile carbogazoase si previne arsurile stomacale , deoarece dilueaza sucul gastric . De asemenea ajuta si la arderea grasimilor, care nu se vor mai depune .
  • Ajuta la eliminarea toxinelor din organism (si aici nu vreau sa dezolt:)) )
  • Regleaza temperatura corpului prin transpiratie si ajuta la eliminarea de sare din organism : dupa cum stiti sarea retine apa , astfel ne ingrasam , dar daca reusim prin consumul de apa sa eliminam excesul de sare vom avea un corp perfect tonifiat , numai bun de dus la mare .
Acum trecem si la partea de beauty :
Mentine  nivelul optim de hidratare al pielii, astfel tenul arata proaspat , odihnit si luminos ...
mda .. aveam atatea idei si abia asteptam sa ajung la punctul asta si acum mi`a pierit inspiratia .
Revin in caz ca imi amintesc ceva ..

Sper ca acest articol v`a fost util! :* 

See ya! Kisses, 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!