duminică, 15 iulie 2012

Ritualul meu de ingrijire :D

 Nu am un ritual foarte complicat , un demachiant/ gel de curatare , un toner si o crema de fata si de doua ori pe saptamana o masca exfolianta , dar totusi o sa va prezint cum am eu grija de pielea mea.

               Dimineata cand ma trezesc folosesc gelul de curatare L300 , cum am mai spus  , imi place foarte mult deoarece nu are nici parfum si nici alcool si imi curata fata de micile particule de praf si transpiratie , dupa care folosesc toner`ul din aceeasi gama L300 care este si toner si lotiune hidratanta care ma face sa arat foarte fresh o mare parte din zi . Iar apoi folosesc crema Vichy Normaderm si ca baza  de machiaj , dar si ca sa raman cu acea senzatie fresh toata ziua .




Seara folosesc Gama de la Oriflame cu afine si lavanda in aceeasi ordine ca si dimineata . 


O data sau de doua ori pe saptamana folosesc exfoliantul 3 in 1 de la Vichy , pe care de obicei il folosesc ca masca .

Cam asta este "Ritualul meu de ingrijire "


Kisses, Ioana! 



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!