miercuri, 18 iulie 2012

Review- Crema de corp Garnier Skin Naturals

Hidratare intensiva - Actiune reparatoare- 
Crema de corp reparatoare . Hransete si repara intens. Cu microuleiuri de fructe , pt piele foarte uscata .

Ce zic ei :
"Este crema de corp Garnier Hidratare intensiva Actiune Reparatoare potrivita pentru mine ? 
Da , daca ai pielea foarte uscata sau ai zone rugoase . Bogata si fina textura sa non-grasa intra imediat in piele si lasa un parfum natural deosebit. "
"Cum actioneaza?
Formula sa imbogatita cu micro-uleiuri de fructe (caisa, masline, samburi de coacaze , avocado) reda confortul pielii ,  hraneste si o protejeaza durabil impotriva deshidratarii."

Ce zic eu :

O iubesc! M-am indragostit de aceasta crema inca de la prima aplicare (si mirosire ;)) ). Hidrateaza foarte in profunzime si m`a ajutat eorm sa lupt cu "coatele de baba" , deoarece nu obisnuiam sa folosesc crema de corp . Pe langa faptul ca face exact ce promite miroase fantastic  (banuiesc ca datorita micro-uleiurilor de fructe)
Un alt mare plus este si ca intra repede in piele ... dupa cum v`am mai spus urasc sa ma simt unsuroasa.
Cam atat pentru aceasta crema . Dupa ce am incercat aceasta crema si folosesc constant sampoanele si balsamurile de par garnier mai ales cel cu aloe, dar si lotiunea tonica cu castraveti, si dupa ce am citit o gramada de review-uri pozitive despre ea imi doresc enorm BB-creamul lor , pe care sper sa mi`l iau cat de curand . 

Stiti de machiajul pe care tot vi l`am promis . L`am facut , l`am pozat si il postez diseara . 
+bonus manichiura neon :D


P.S.: Asa arata crema mea acum :)) E terminata 

See ya! Kisses , Ioana! 

Un comentariu :

  1. Este super aceasta crema. Si mie imi place cum miroase si lasa pielea fina si catifelata, fara sa fie grasa.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!