marți, 17 iulie 2012

Random :)

Hey, puffles , stiu ca v`am promis un machiaj , dar pentru care nu am avut nici cheful , nici inspiratia si nici timpul necesar , astfel incat m`am lasat pagubasa . Maine o sa incerc sa va arat un machiaj neon cu roz si verde in ton cu unghiutele pe care mi le`am facut azi  tot  un verde neon , fosforescent (mai exact oja de la Farmasi pe care am prezentat`o in articolele trecute peste oja alba de la burjois, de la ultima manichiura "Sunrise" ) .
Printre altele m`am inscris in campania de testare de  BB-cream de la Skin79 , de unde voi primi o mostra de BB cream pt tenul meu gras siii m`am inscris si in campania de testare a sampoanelor antimatreata de la Nivea , alegandu`mi samponul Nivea Long Repair Anti-dandruf shampoo , deoarece parul meu sufera destul de tare momentan de la placa , vant soare , clorul din piscina , sarea din apa de mare de care imi e atat de dor :x , din mai multi factori externi , dar si interni , pentru ca nu ma hidratez suficient ... este marea mea problema , si chiar o sa scriu un articol despre cat de importanta este hidratarea si cat am eu personal de suferit din cauza ca nu ma hidratez suficient ... mai deloc , care trebuie sa ajunga saptamana aceasta , iar dupa ce il voi re-testa (am mai incercat acest sampon odata si am fost placut impresionata) si voi completa un formular si il voi trimite celor de la Nivea voi primi si un produs de ingrijire a pielii .

Cred ca inca va puteti inscrie pe pagina de facebook Nivea Romania in aplicatia asta.


See ya! Kisses , Ioana!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!