duminică, 29 iulie 2012

H&M goodies

Hey , puffles! Scuzati`ma ca am lipsit cateva zile , dar mi`am luat o mica vacanta in marea vacanta :)) si m`am retras cateva zile , dar am reusit sa pun gherutza pe cateva chestii pe care mi le doream , cum ar fi aceasta gentuta H&M, care pare foarte mica , dar care defapt este foarte incapatoare. Are doua compartimente mari , aproape egale  si mai are doua buzunarase mici , interioare , din care unul ar fi trebuit sa fie pt. telefon , dar ca sa incapa al meu acolo ar fi trebuit sa fie de doua-trei ori mai mare .


Apoi mi`am mai luat si aceste bratari :

care din pacate nu imi vin , pentru ca nu am avut inspiratia de a le proba inainte ... , dar pe care le iubesc .
Ele intra pe mana mea , dar foarte greu si ma strang ingrozitor pana sa ajunga pe incheietura.
Poate o sa le ofer la un give`away sau o sa le pun la un mic blog-sale   :-?

Pe langa acestea mi`am mai cumparat si doua perechi de blugi , unii de la Zara si unii mai no-name , dar care imi plac enorm . :D 

Maine facem si un OOTD? ;;) 



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!