vineri, 20 iulie 2012

Farmec surprise :D


Hey , puffles! Astazi a venit coleul de la Farmec , cu oja pentru give`away , care apropo este superba, cred ca o sa mi`o cumpar si eu , asa de tare mi`a placut .





Am facut mai multe poze ca sa va puteti da seama cam ce minunatie se afla in aceasta sticluta , si cate nuante poate prinde , de la roz , pana la albastru-verzui(a doua poza)

Pe langa aceasta oja  cei de la Farmec mi`au facut si o surpriza foarte placuta , trimitandu`mi nistre mostre dupa cum urmeaza:


3 mostre de crema antirid Gerovital Plant , de care mama mea se va bucura in zilele care urmeaza, deoarece eu nu le pot folosi :D


3 mostre de crema ultraprotectoare Aslavital cu argila si goji , cu factor de protectie 50 , pe care am incercat`o astazi si mi s`a parut farte buna . Imi place totul la ea de la miros si textura pana la modul in care actioneaza



Siii ... trei mostre de ser contur ochi si buze Gerovital plant. Nu am putut sa ma abtin si am desfacut unul dintre pliculete , si l`am incercat putin in jurul ochilor . Mi`a placut ca intra repede in piele si ca parca ofera un efect racoritor .. asta este parerea mea.

Astept sa va mai inscrieti la giveaway`ul organizat in parteneriat cu Farmec.

As vrea sa postez un machiaj in seara asta , dar este unul nude , simplum , iar pozele nu au iesit prea bine pentru ca nu am avut lumina prea buna si le`am facut cu telefonul ... poate o sa poastez altum maine + o manichiura bonus :D 

See ya! Kisses , Ioana!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!