miercuri, 18 iulie 2012

Disco -giveaway Farmec

Hey , puffles ! Am vrut sa mai organizez un giveaway pentru voi si se pare ca am avut noroc .  Le`am lasat un mesaj celor de la Farmec , in care le`am explicat ce si cum , iar ei au fost de acord cu propunerea mea si au decis sa ma sponsorizeze cu o oja Disco , cea mov , pe care sa v`o ofer voua la giveaway . M`am gandit la cei de la Farmec , deoarece este un brand romanesc  , iar eu snt foarte mandra ca in tara noastra exista si oameni cu initiativa .  Am sa va rog sa dati like paginii de facebook a celor de la Farmec. si poate sa aruncati un ochi si pe twitterul lor .
(oja din mijloc)




Regulile giveaway-ului:
1. Sa va abonati prin GFC la blogul meu .(daca nu va puteti abona spuneti asta intr`un comentariu)
2.Sa raspanditi postarea pe la prietene sau pe facebook ca sa afle cat mai multa lume 
3.Sa imi lasati un comentariu despre cum arata tinuta voastra ideala pentru discoteca , daca tot avem o tematica "disco"
4. Sa lasati in comentariu numele cu care ma urmariti prin GFC
Timpul este de o saptamana , pana miercurea viitoare . Castigatoarea o voi alege pentru valoarea comentariului , ci nu prin random.org , sau alte programe la intamplare , pentru ca nu imi plac aceste concursuri like&share&random

See ya ! Kisses, Ioana!

5 comentarii :

  1. buna
    gfc jani
    fb jana mirea
    nu mai m-am dus la discoteca de fff multi ani,pe atunci erau alte vremuri,alt stil de imbracaminte,dar era frumos ,muzica frumoasa,si atmosfera super
    cred ca m-as imbraca in blugi si un maiou mai sexy asa:)
    share https://www.facebook.com/jana.mirea/posts/266233413489202

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.

    GFG: Diana
    Facebook: Diana Ioana

    Tinuta mea ideala pentru discoteca trebuie sa fie neaparat potrivita varstei si caracterului meu de aceea de cele mai multe ori apelez la rochitele baby-doll. Imi plac accesoriile colorate de aceea nu ezit sa le folosesc insa intotdeauna cu masura si bun-gust. Pantofii mei vor fi cu siguranta cu toc inalt, cel putin 12-15 cm.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru o seara la discoteca as alege o pereche de blugi pana ( stramti) deschisi la culoare , un corset alb , peste un sacou rosu subtire precum sunt cele de vara iar in picioare pantofi rosii de circa 10-15 cm..
    iar pentru a completa mi-as indrepta parul :)

    P.s. nu mi s-a permis sa ma conectez la cont ..

    Nume : Denisa

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!