sâmbătă, 12 mai 2012

Latest Haul


Hey! Am vrut initial sa postez haul-ul oriflame , intrucat sunt reprezentant , dar in ultima campanie nu mi`am luat decat cateva chestii , un toner , un demachiant si un gel de dus , am hotarat sa postez chestiile pe care mi le`am cumparat eu din diverse locuri. Sa incepem : 


Portofelul asta mi-a placut extrem de mult , de cand l-am vazut . Prima data l-am vazut in franta , dar la un pret extrem de mare , iar apoi l-am gasit pe site-ul wholesale-dress.net


Acesta este un cleanser si toner 2 in 1 de la L300 , pentru tenul normal si mixt , care imi place pentru ca nu contine alcool si nici parfum , imi place ca este foarte light si lasa fata foarte fresh , tocmai de aceea cred ca o sa il folosesc din plin vara asta .


Acesta este un gel de spalare a fetei , tot de la L300 din aceeasi gama cu tonerul de mai sus . Imi place , curata destul de bine , dar mai mult imi place cel de la Vichy despre care am mai scris in postarile anterioare si despre care am promis sa ii fac un review , dar astept sa trec de jumatatea lui . :">



Iubesc ceasul asta , si cred ca o sa devina un all-days favourite , deoarece combina stilul clasic (cureaua si forma cadranului) cu ceva teen-age cum este imaginea cu fetita de pe cadran . Si pe acesta l`am luat tot de pe siteul wholesale-dress.net 


Cerceii acestia i`am luat pentru ca m`am hotarat ca vara aceasta sa abordez fauvismul , cum ar spune profesorul meu de desen (adica culorile foarte puternice ) 


Asta este o crema antirid tot de la L300 pe care am luat`o pentru mama . Eu inca nu am probleme cu ridurile si ma bucur :D


Cercelusii mi i`am cumparat de mult ,asta vara si i`am uitat la Iasi , ca o zapacita ce sunt si acum am ajuns sa ii recuperez ;))


Aceasta este o rochita foarte draguta de la H&M cu un model cu animalute , caprioare ,cerbi si poate si alte chestii care eu nu imi dau seama ce sunt.


De asemenea mi`am cumparat si rochita pentru banchet , dar pe aceasta o sa o pun intr`o postare separata , dupa ce imi iau si pantofii. Cred ca marti . 

See ya , Ioana! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!