marți, 15 mai 2012

Give-away Normaderm - in sfarsit pe blogul meu

Din cate v`am spus in articolele anterioare , urma sa fac si eu concursul normaderm pe blogul meu , dar nu primisem inca nici un mail din partea Vichy . Ei bine se pare ca a fost o incurcatura , mail`urile fusesera trimise , dar eu cu ochii mei ageri de vultur nu le gasisem , dar pana la urma s`a rezolvat siiii...
                              Astazi dam startul concursului normaderm pe blogul meu .




Am primit crema acum apoximativ 3 saptamani si de atunci o folosesc aproape in fiecare zi .Spun aproape , pentru ca uneori mai uit sa fac asta Hihi :"> 
Si chiar imi place aveasta crema . Hidrateaza foarte bine , fara a imi lasa tenul unsuros sau a- ingrasa , cum patesc de obicei de la cremele hidratante , si cel mai important diminueaza roseata din jurul cosurilor, pentru ca de fiecare data cand aare cate un monstrulet eu il storc , il stivesc si dintr-un monstruet devine un monstru gigantic  . 
Per total imi place foarte mult aceasta crema , si tocmai de aceea vreau sa va ofer si voua ocazia de a o testa.


Regulile concursului sunt foarte simple :


1.Sa ma urmaritipri GFC . (in coltul din dreapta sus)
2. Sa raspanditi postarea sa afle cat mai multa lume
3. Sa scrieti un comentariu/articol interesant despre problemele tenului vostru si de ce ati vrea sa incercati aceasta crema 
4. SA NU PARTICIPATI LA CONCURS PE ALTE BLOGURI SAU DACA ATI CASTIGAT IN ETAPA ANTERIOARA SA NU VA INSCRIETI SI ACUM
5. Sa lasati un comentariu cu numele cu care ma urmariti prin GFCsi pentru bloggeritze linkul articolului .


In cursul saptamanii viitoare (marti sau miercuri ) voi alege castigatoarea, fara a folosi random.org . Voi alege    cel mai bun raspuns , dupa cum mi se va parea mie .

See ya! Kisses, Ioana!

2 comentarii :

  1. Buna,sunt Larisa si am 15 ani.Problema mea a inceput acum 2 ani cand mi-a aparut primul cos.Atunci nu imi pasa foarte mult de asta deoarece nu era foarte vizibil dar in timp,dupa ce am folosit un produs de curatat fata de la Avon,cosurile mi s-au extins pe toata fruntea iar acum recunosc ca am o problema serioasa cu ele.Adevarul este ca numai fondul de ten ma mai ajuta putin cu aspectul fetei mele deoarece mai toate produsele pe care le-am folosit pentru indepartarea cosurilor nu au dat nici un rezultat si chiar as avea nevoie de un produs care sa ma scape macar de cateva cosuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. gfc jani
    fb jana mirea
    share https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/permalink.php?story_fbid=357364144317456&id=1785818644
    am ramas si eu cu niste urme de cosuri pe fata ,pete si pori dilatati ,fara fdt nu pot iesi din casa,as vrea sa testez si eu aceasta crema miraculoasa daca se poate sa vad daca e vreo schimbare in bine

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!