duminică, 15 aprilie 2012

Provocarea Vichy

Hey! Zilele trecute am gasit pe
blogul Andei provocarea Vichy . La ce se refera mai exact :
- trebuie sa realizati un articol creativ pe blogul vostru in care sa povestiti despre tenul cu probleme si despre crema Normaderm (obligatoriu cu link catre blogul meu, ca sa se stie la cine participati);
- sa reveniti la aceasta postare cu un comentariu in care sa imi lasati link-ul catre articolul vostru;
- 6 dintre bloggeritele cele mai creative vor primi si ele crema Normaderm + un produs de curatare al tenului 3 in 1. In plus, veti avea sansa sa organizati si voi acest concurs pe blogul vostru, unde veti oferi la randul vostru 6 creme Normaderm pentru cititoare.
Si m'am gandit ca nu am nimic de pierdut , mai ales ca si eu am tenul gras si ma confrunt cu acneea , cu semnele lasate de cosuri , cu porii dilatati si punctele negre , si mai ales ca am avut ocazia sa incerc acum cateva luni o mostra din crema normaderm si am avut si varianta full-size la fondul de ten Vichy NormaTeint, singurele produse care s'au ridicat la asteptarile mele. Ma refer la faptul ca atunci cand scrii pe eticheta ca face cosurile si semnele post-acnee sa dispara ar trebui totusi sa faca asta . Unele produse faceau asta, dar foarte putin : Crema ultra activa Stop Acnee de la Gerovital Plant , unele doar imi uscau tenul , fara a face cosurile sa dispara :Tonicul de la Clean&Clear , iar altele parca mai mult imi ingrasau tenul .
Imi place crema Vichy Normaderm deoarece are o consistenta usoara, miroase fresh , se intinde foarte bine si intra repede in piele(nu imi place sa imi simt fata unsuroasa si uleioasa )

Dar hai sa vedem ce spune descrierea oficiala:
Descriere: epidermul este transformat, zonele lucioase dispar, roseata este vizibil redusa, tenul este hidratat. Dupa 4 saptamani de utilizare excesul de sebum este controlat, relieful tenului este uniformizat, imperfectiunile sunt reduse. Actiune anti-recurenta asupra porilor timp de 2 saptamani.
Indicatii: Recomandata persoanelor care au un ten cu imperfectiuni(pori astupati, roseata, relief neregulat)

Administrare: aplicati pe toata fata, evitand conturul ochilor, dimineata si/sau seara pe pielea in prealabil curatata

Ce spun eu :
  1. zonele lucioase chiar dispar
  2. despre roseata nu stiu ce sa spun ... nu am avut probleme prea mari cu acest aspect
  3. tenul este hidratat , fara a fi ingreunat sau ingrasat : exact ce spuneam are o consistenta usoara
  4. relieful tenului meu nu era foarte "denivelat" dar aveam anumite dealuri , podisuri si vai care au disparut cu timpul
Tenul mixt , gras sau acneic este cel mai dificil de igrijit ten . In timp ce pentru tenul sensibil sau uscat exista o varietate de creme hidratante cu uleiuri de migdale , extracte de afine , vitamina E si alte chestii menite sa il hidrateze intens si sa il protejeze , pentru tenul gras nu atat de multi producatori incearca sa creeze produse si foarte putini reusesc sa le faca "functionabile" , plus ca fiecare ten gras are nevoie de un alt produs. Spre exemplu aceste produse de la Vichy care pe mine m'au multumit si care au tinut acneea mea sub control pe Andreea au dezamagit`o profund .
In concluzie nu poti spune ca produsul X este bun . Produsul X este bun pentru mine, dar poate nu este si pentru tine .
Cam atat in articolul asta . Va pup! See ya! :* >:D<

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!