sâmbătă, 28 aprilie 2012

In sfarsiiit ... au ajuns

Astazi de dimineata , cand ma pregateam sa plec la scoala ( da stiu ca e sambata si va intrebati ce caut eu sambata la scoala . ei bineee... sunt implicata intr-un proiect , si trebuie sa sustinem un spectacol , iar azi am avut repetitii) la 9 si 25 m`a sunat domnul de la fan courier ca a ajuns undeva aproape de blocul meu , dar cum nu eram gata  am amanat putin "intalnirea" pana la 10 fara 20, dar.. poate nu m`am exprimat eu bine , iar domnul a inteles ca la 11 fara 20 , cand eu eram deja la scoala, si a trebuit sa il chem pana acolo .Intr-un sfarsit am reusit sa le iau .
 Mi`a placut cum au venit ambalate, intr-o punguta de cadouri foarte draguta , cu sigla celor de la vichy . Ce nu mi'a placut a fost ca punguta avea atatea capse incat m-am chinuit 10 minute sa o desfac , plus ca am reusit sa ma intep de cateva ori .

Cat despre produse :
1. Gelul de curatare .


Imi place ca e mare. Are 125 de mililitri . Cred ca o sa imi ajunga ceva timp , deoarece nu o sa il folosesc decat de 2 ori pe saptamana , deoarece este si exfoliant si masca in acelasi timp . Miroase superb , si din cate am vazut (l`am incercat pe mana .. hihi) curata destul de bine si in profunzime si lasa senzatia de fresh .

2. Crema anti-imperfectiuni


Am vorbit putin despre ea in articolul cu care m`am inscris la concurs , dar cred ca o sa fac un review pentru ambele produse cat de curand , dupa o perioada de testare.





See ya! Ioana

P.S.: Prima data cand m`a sunat curierul mi`a pocit numele . Mi`a zis Alexa Ioana in loc de Alexe cum ma cheama defapt :))

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!