joi, 23 februarie 2012

Another giveaway :">


M'am inscris si la giveaway-ul Denisei . Nu stiu ce m-a apucat , pentru ca nici odata nu m'am inscris la vre'un giveaway sau concurs, si azi m'am inscris chiar la doua. In fine..
Premiul consta in:
1. Fond de Ten Rimmel London Match Perfection (nuanta 100 ivory)
2. Roll on cearcane Balea (nuantator, cu cofeina)
3. Oja unghii Golden Rose
4. Apa de toaleta Orange de Noel
5. Cartea "Cine stie castiga" de David Nicholls

iar regulile sunt:
1. Sa imi urmariti blogul prin GFC in mod public.
2. Sa lasati un comment in care sa ziceti:
- PARTICIP.
- numele cu care imi urmariti blogul via GFC.
(Acesti 2 pasi va vor asigura 1 entry!)
+ link catre postarea unde ati mentionat acest giveaway.
+ raspunsul la intrebare.


3 comentarii :

  1. Papusa, de dragul limbii romane, foloseste cratima, nu apostroful.

    RăspundețiȘtergere
  2. OK. Nu stiam ca deranjeaza pe cineva , dar multumesc de sfat. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut ca ti-ai fost cumparat "Caldion Jeans" , unde se gaseste ? ms ms.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!