vineri, 20 ianuarie 2012

mini elf haul


Hey! Salut. Tocmai mi'au ajuns produsele de la elf s trebuie sa spun... chiar imi plac. sunt adorabile mai ales rujul rosu aprins, exact nuanta pe care eu o cautam si mi'o doream de mult. Fardurile par foarte sidefate in cutie , dar pe pleoapa arata fantastic, mai ales daca aplici un primer . Eu am optat pentru nuanta luxe , defapt pentru paleta luxe, iar crema nuantatoare pentru fata inca nu am incercat'o dar o sa ii fac un review. :D see ya!

Un comentariu :

  1. Foarte bune produsele de la elf.si eu mi-am achizitionat o trusa de la ei si este suuuper.dar din pacate am avut o dezamagire cu un rimel ,m-am dat cu el o singura data si când sa-l folosesc a doua oara acesta s-a intarit si sub nici o forma nu l-am mai folosit. Insa si creioanele si luciurile de la ei sunt f. bune !! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!